środa, 1 grudnia 2010

Najświętsze Serce Pana Jezusa

Któregoś dnia [albo była to sobota albo niedziela, ale chyba raczej niedziela] będąc na Mszy podczas modlitwy patrząc na Obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa siedząc na swoim ulubionym miejscu przy filarze przypomniało mi się jak koleżanka mówiła ze miała „widzenie” będą u „swoich” Sióstr Zakonnych widziała cos na kształt serca z czymś u góry i nie wiedziała, co to jest dopóki nie wróciła do domu i nie pojrzała na swój Komunijny Obrazek i tam dopatrzyli się ze to Serce z ogniem u góry. Myśląc o tym w pewnym momencie usłyszałam słowa z Litanii do Serca Jezusowego: Serce Jezusa gorejące Ognisko Miłości. Wiedziałam wtedy ze jak wyjdę po Mszy to musze napisać smsa do tej koleżanki, bo to na pewno będzie dla niej pomocne w tych swoich „poszukiwaniach”. I tak zrobiłam. Koleżanka odpisała ze druga znajoma jej podobnie powiedziała i ze te słowa tez są dla mnie. Prawdopodobnie, dlatego tak napisała, bo wie, że można powiedzieć przechodzę pewnego rodzaju „kryzys” duchowy i pełniejsza ufność w Jego miłość pomoże mi te problemy rozwiązać.
JEZUS, DLACZEGO NAS MALUCZKICH TAK BARDZO SOBIE UKOCHAŁEŚ SZCZEGÓLNIE TYCH NAJSŁABSZYCH??

1 komentarz:

Kejti pisze...

Jego Miłość jest tak wielka,że tak po ludzku brakuje słów;-)
Chwała Panu!:-)